星期一, 6月 06, 2005

突然有感

放學回來後有短暫的空閒
看看親愛的同學們的日記
突然發覺
原來他們已經混得很熟了
會常常互相通電話
會相約在星期日出街
可是
我卻還是與跟他們剛相識時候一樣
有時甚至覺得與他們相距越來越遠
幹甚麼都只是自己一個人
即使開了整天ICQ
也沒人主動與我打招呼
亦沒有人會主動相約我去玩耍

是我不夠主動嗎?
還是他們不太想跟我混得太熟呢?

我想
是我不太夠開放自己的心
事事不敢放膽
更怕在人前顯示真正的我
叫其他人不能真正認識我吧......

5 則留言:

匿名 說...

緊係唔係la
u are my fd^^

匿名 說...

多疑,心煩,你更年期呀?

匿名 說...

唔駛咁緊張...我開icq都唔會有人hi我的???my frd?

匿名 說...

通常icq都係傾緊急功課o者
日日見唔駛icq la

匿名 說...

睇下睇下~~
幾多人關心你~
你都唔係得自己一個啦